u've stepped into woqeha world || Follow me or go back to your home


Stand By Me
EntriesAboutFamily


☛ Speech ☚






A DAY with them :)
17 March 2012 | 0 note[s]

onmayway to JOHORE 


WET WORLD , JOHORE 
















heyy peeps !! jyeahh , I spend time with my beloved family in JOHOR BHARU . actually , kiteorg nk melawat my grandpa kat kampung . so , nk hilangkan bosan duduk kat dlam rumah tuu . ayah qeha bwak pergi wetworld kat johor . tak adalah best mana . biasa2 jee tmpat dia . hmm , qeha ikut pon just snap gambar yg teramat sakai tuu . hurr = =" . BTW , I really enjoy my holiday , even just 2 days . its okayy lahh . sekejap pon , tapitapi bnyk kenangan yg qeha dpat kat sini . and bolehh release stress tahap melampau nii . BTW , ILOVE YOU <3


ǪɛнΔ ƳʋƧσғғ 

Older Post | Newer Post