u've stepped into woqeha world || Follow me or go back to your home


Stand By Me
EntriesAboutFamily


☛ Speech ☚






LADIES and GENTLEMAN :)
30 April 2012 | 0 note[s]
## SORRY IF ALL MY PICT 'taksenonoh' K ##

my aunt , cousin , and siblings 

my grandpa and also my brothers

my cousin , IMAN and DANIA 

#cousin . AFIFAH and ALYN

yeah , we !!





tak senonoh ?? tahu dah !

ignore muka budak baju merah tuu #buruk






ehem ehem ! pakwe I sampai MATI .

Hey peeps , i'm sure you allz dah tengok pict kat atas tuu . yeah !! thank you . saya tahu saya comel ! atoto , perasannya . okayy , act this location is not at my home , but at my uncle's home . yeah !! my family and others convoi ramairamai ke KAJANG . act , my grandpa nk sangat tengok cucu dia sorang nii , nama dia DANIA . dia sakit skarang nii , and perlu menjalani operation . hmm kesian kankan ?? WHAT THE HELL , qeha ckap sorangsorang . anybody here ? haha . atoto , mukaa saya nmpk teramatlahh buruk !! act , tengah stress ! thats why , perangai pong dah tak betol dah . haha , dulikk hape aku kankan ?? hrrr , not in mood gilaa qeha nk update blog . yeahh ! new problem coming , thanks GOD ! harap saya kuat hadapi smua nii tanpa sedikit airmata pongg yg jatuh . AMIN ! yeah , I always remember this sentence " WE ARE NOT FOREVER SWEET , BUT IT ALSO HAVE SOUR " . think positive is the only way i have . i will , ok ? 

dear BIE BOO : im sorry for today , not in mood nk layan you . tak ada GF yg tak jeles bilaa BF dia nk keluar dgn kawan perempuan . I just want you to know , i nk jaga hubungan kitaa okay ? please faham !! I perempuan , ada hati and perasaan . I bukan nk kongkong you , I just tak nk you terlampau bergaul dgn prmpuan sangt k ! let say , if I hangout with my classmate #boy . and we taking picture together and do anything together WITHOUT you beside me ! HOW DO YOU FEEL ? nothing ? happy ? shock ? sad ? touching ? angry ? or all this ? okayy , now I tak buat lagi bende2 mcm nii kat you . thats why , you tak rasa apa yg I rasa . its okayy lah , you nk keluar dgn classmate you . and dyeorg pong nk belanja you kankan ? just go on , and I dont want to stop you . BUT one day , kalau I buat mcm tu kat you . you jangan marah okayy ? thanks for today . but please remember this word " EVEN apapun yg you buat kat I and buat I nangis . I tetap sayang and maafkan you " thanks a lot . have a great day TOMORROW :)

ǪɛнΔ ƳʋƧσғғ  

Older Post | Newer Post