u've stepped into woqeha world || Follow me or go back to your home


Stand By Me
EntriesAboutFamily


☛ Speech ☚






NIGHT :)
05 May 2012 | 0 note[s]
LET THE GAMES START
|
|
|
|
V






 tuu dia ! BTW , tak masuk longkang okayy .


 WHAT A PITY score I get :(

 tuu dia ! master bowling kitaa #abah

 muka stress kalah bowling


 omey kan dia ? ILOVEYOU


 JIRAN SEBELAH kitee #powermainbowling

 #kunyahmakanan


 i keep reading his text so many times :(

 ramainya manusia


 PITY SCORE AGAIN  #game 2

 EHEM , JIRAN SEBELAH

IamsofuckingdamnTIRED !

HELLO MACHA and MINACHI :D yeah , today , SATURDAY . okayy , last night was FRIDAY right ?? yeah , last night . my BELOVED FATHER bring me , sister and cousin release tension TOGETHER . I want to release tension because next week EXAM . arhhh ! im totally not ready yet . okay , back to the topic ! okay , smlam kiteorg pegi TUTTI FRUTTI and SECRET RECIPE . beli kek untuk alas pewoot time main bowling nty . then , dah sampai tmpat bowling tuu . OH MY GAD , ramainya manusia . at , 9.00 PM we arrived there . ohh , im so shy #gedik . err , kalau ramai prmpuan its okay lagi . tapii ramai laki . nasib baik ABAH ada , tolong pay smua bende . yeah , my father baik kankan ? err i dont know how much he pay for our games last night . hmm kesian abah dpat anak yg suka habiskan duit dia , mcm saya ! I SORRY ABAH , qeha terpakse . qeha tension sangt sbb nk exam and banyak bende nk kena ingt . SO , abah kena berkorban sikit untuk anak abah nii . hee , ILOVEYOU <3

hmm , seriously smalam tak ada mood gilaa qeha nk main bowling . hmm rindu gilaa kat my husband , MUHAMMAD SYAFIQ <3 hmm , I keep reading his text even I'm busy . arhh !! miss him gilaa bad :( bie , im sorry . this morning , i read your text again and I crying . I dont know why ?? I cant explain to you why im crying ! hmm nie semua salah bie ! kenapa hanta text mcm tuu ?? this text "Hey my lovely wife #omeysaya! im so sorry kena tinggalkan dia sorang. . pa kena pergi outstation. ." hmm you know which your word make my tears fall ?? the word "kena tinggalkan dia" betulbetul buat bby sedih . PROMISE dgn bby , jgn buat mcm tu lagi ?? hmm tahu tak , bie tak ada smalam buat bby sedih . bby tak boleh mengadu kat bie yg baby sakit and happy . bie tak ada kat sbelah bby time tuu . ARHH , why im being like this !!! bie mesti tak suka tengok bby mcm nie kankan ?? okayy , bby cuba tahan menangis okay ? ILOVEYOU and IMISSYOU more than you love and miss me <3

ǪɛнΔ ƳʋƧσғғ  

Older Post | Newer Post