u've stepped into woqeha world || Follow me or go back to your home


Stand By Me
EntriesAboutFamily


☛ Speech ☚






say CHEERS !
01 June 2012 | 0 note[s]

heyhey , QEHA here ! today , friday . FIRST JUNE 2012 . cepat betul masa berlalu , now dah pun msuk bulan 6 . HOMYGAD !! im touched #tetibe BTW , this week minggu paling BOHSAN bg qeha . seriously , tk tahu nk buat apa kat rumah , nk kata buat homework mmg tak kan sentuh lah kankan ? hangout pulak ? ohh NEVER ! now , bnyk berita kata prmpuan kena CULIK , and my parent betul2 risaukan qeha even time sekolah siap pesan dari rumah suruh TAKECARE . hmm , nmpk gayanya hangout dgn family lahh qeha nii #kesatairmata . BTW , kebosanan ini hanya sementara sahaja . haha #evillaugh . yeehaww ! this sunday , saya pegi holiday kat trengganu and kelantan ! seminggu woii ! mana tak happy aku . nk jumpa my family kat sana #belahabah . hmm i got news from my mom , that my grandma sakit . penglihatan dia dah teramat kurang . and hampir BUTA ! yaallah i cant face this anymore . dah sebulan mygrandma sakit , but i know about it just now . yeah ! nenek saya yg comel tuu akan saya jaga , bilaa sampai jee kat kampung nty . GRANDMA WAIT FOR ME , yourlovely grandchild <3


#teacher'sday . k gentle , saya rindu ini gigirl , SITI NUR SYAHIRAH BT MOHD RAZAK . now , saya tak text dia sangt and i dont know why . last kitaa org text , hari selasa , tu pon sebb nk bg tahu dia , qeha dah edit twittah dia . then dia reply "okay woqeha sayang . wehh rindu :')" alololo , dia rindu kitaa lah . then , stop text . alahai sedihnyaa aku #tetibe . okaydaa , conclusionnya , aku sayang kau muchmuch :*


ehem ehem , okay saya rindu muchmuch kat cik abg tengah tuu . MUHD SYAFIQ b. KAMARULNIZAM .  okay saya tahu awak tk rindu saya #kesatairmata . okay , hari ahad ni saya nk pergi jauh . so terpakse tinggalkan awak ! BTW , awak please jaga diri elokelok , jgn nakal2 time saya tak ada . saya pukul bontot awak kalau awak nakal2 ! btw , saya nk kitaa empty2 jee , lupakan apa yg saya dah bg tahu kat awak . lupakan smua perkara kejam yg saya dah buat kat awak . IM SO SORRY ! seriously , saya tak boleh tido , bilaa buat salah kat awak #jujur . tapi saya still anggap saya nii gf yg teruk even you say NO ! okayy , SAYA SAYANG AWAK SANGATSANGAT !! konon nya saya cuba tk nak sayang awak , tapi saya tk boleh ! saya nk jugak sayang awak . terharu tak ?? hehe . okay awak , maybe awak rindu nk saya ckap bende nii , I LOVE YOU , syafiq !!! saya saja , tak balas iloveyou awak . nk bagi awak rindu saya ckap mcm tuu . eehheeh . okaydaa , awak !!! takecare :)

Older Post | Newer Post