u've stepped into woqeha world || Follow me or go back to your home


Stand By Me
EntriesAboutFamily


☛ Speech ☚






29 January 2017 | 0 note[s]
Hai org yg dekat tapi jauh...
Hehehe its been 3 years kita tak bersua. And ive been dreamed about you for every single day. Hey siapa rindu siapa ni? Haih tengok kau sekarang makin happy dgn org baru. Lupa ke member lama yg selalu jadi tempat mengadu kau ni? Weh life aku sekarang makin better dari dulu. Seriously rindu nk borak dgn kau. Banyak sangat benda nk cerita sepanjang 3 tahun ni. Lama betul aku nk tunggu kau contact aku balik. Hmmmm tak guna. Aku harap kau baik baik je sana. Im so sorry sebab jadi member paling tk guna untuk kau sebab hilangkan diri. Bukan apa, masa tu kau ada awek kot. Aku tknk lah kacau. Yelah perempuan kan even kawan je pun, dia dah fikir lain. So aku pun cuba lah slow slow tk rapat dgn kau. Pastu bila kau dah breakup, masa tu aku tahu kau perlukan aku tapi aku tkde. Busy dgn life sendiri. Sorry weh. Now kau dah ada awek baru, aku happy bila tgk kau happy weh cuma aku mampu tgk dlm diam je. 3 tahun wehhhh 3 tahun aku tunggu. Tunggu kau cari aku sebagai kawan pulak and bukan crush dlm diam. Eh eh? Aku tulis post ni, maybe kau terrrrrrrrbaca lah kan. Even tk mungkin berlaku. Tapi aku harap one day kita boleh rapat mcm dulu lagi mcm sisturr and brothaaa. Missing you for so many years was hurt enough.

Older Post